Logo 🍴 Restaurante Bucuresti
Organizezi un eveniment? Click aici pentru a solicita oferta de la toate locatiile!

Articol din categoria Nunta

Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului

Publicat: / Actualizat: /
Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului
'Afiș articol "Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului"
Exista vreo diferenta intre Wedding Planner sau Managerul salii de evenimente?
Publicat: / Actualizat:
219 vizionări
0
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Conținut restrâns
Buton interacțiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe 🍴 Restaurante Bucuresti: “Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului” — Exista vreo diferenta intre Wedding Planner sau Managerul salii de evenimente?

trimite

Articol by Alina Vreju - Wedding&events Planner

Inclusiv la Targul de Nunti de luna trecuta, mi s-a pus aceasta intrebare chiar de catre patronul unei locatii de evenimente: “Care este diferenta dintre mine, un wedding planner independent si managerul locatiei?

In alte situatii, am intalnit miri care au afirmat ca e suficient organizatorul de la salonul de evenimente ales, intrucat este deja inclus in pachetul locatiei.

Ceea ce ma face sa imi dau seama ca la noi in tara inca nu se stiu exact rolurile fiecaruia si se confunda deseori datorita aceleiasi denumiri folosite, ceea ce nu e tocmai corect.

In ultima perioada, mai toate salile de evenimente au inclus in pachetul standard sub denumirea de “wedding planner”, managerul angajat cu rolul de a se ocupa de toate evenimentele contractate si desfasurate sub egida locatiei.

Ce va face respectivul wedding planner?
va organiza toate detaliile cuprinse in contractul cu locatia;
va realiza degustarea meniului ales;
va propune programul evenimentului, mai precis orele de servire ale mancarii;
va coordona echipa interna de organizare a evenimentului din ziua nuntii (ospatari, bucatari, curatenie si alte servicii ale locatiei care sunt incluse);
in functie de politica salonului de evenimente, va coordona evenimentul din punct de vedere organizare ospatari – bar- bucatarie pe toata perioada si, la finalul evenimentului va incasa suma datorata locatiei de evenimente.

Asa mi-am inceput si eu activitatea in domeniul organizarilor de evenimente, cu ani in urma.

Bineinteles ca exista si exceptii cand atributiile unui manager de locatie se apropie de cele ale unui wedding planner independent. Sunt 1-2 locatii in Bucuresti care ofera, prin intermediul lor si alte tipuri de servicii care tin de organizarea nuntii, cum ar fi: decoratiuni nunta, pachete foto-video, poate chiar recomanda si 2-3 formatii. Insa, intotdeauna lista de recomandari este fixa, si nu personalizata,aceasta fiind  bazata pe colaborarile interne existente si pe experienta avuta cu respectivii furnizori in cadrul nuntilor, botezurilor sau chiar a petrecerilor organizate.

Mie imi plac evenimentele inedite si diferite. Imi place sa lucrez atat cu colaboratorii deja existenti in portofoliu, cat si cu cei propusi de catre viitorii miri. Flexibilitate, acesta este cuvantul care ma defineste cel mai bine.

In momentul in care am ales sa devin wedding planner independent, mi-am asumat tot ceea ce presupune aceasta noua titulatura si mi-am dorit, cu desavarsire, ca viitorii miri care ma vor alege, sa o faca datorita omului care sunt si sa nu fie conditionati de nicio locatie anume.

De ce spun ca mi-am asumat ?

Pentru ca a fi wedding planner independent depaseste cu mult atributiile unui manager de evenimente al oricarei locatii.

In primul rand difera interesele celor doi:

Wedding plannerul este reprezentantul mirilor si interesul acestuia este global: de la sala unde se va desfasura evenimentul, pana la make-up artist-ul ales, totul trebuie sa iasa perfect si totul intra in responsabilitatea lui. Acesta are rolul de a customiza toate ofertele colaboratorilor in functie de cerintele fiecarui client. Daca ne referim la organizarea unui eveniment din punctul 0, de la organizatorul ales vine directia, recomandarea implicit a salilor de evenimente conform criteriilor expuse de catre respectivul cuplu.

Pentru ca avem o varietate de optiuni in Romania!

Pentru ca ne dorim sa simplificam procesul de organizare al nuntii!

Pentru ca alegem sa personalizam fiecare poveste si sa preluam toate grijile clientilor nostri!

Eu, ca wedding planner, imi asum responsabilitatea intregului eveniment din clipa in care se aleg colaboratorii cu care vom organiza evenimentul.  Rolul meu este sa ma asigur ca absolut totul va decurge conform planului stabilit cu clientul. De la organizarea traditiilor specifice unei nunti, pana la sala unde se va desfasura evenimentul si unde totul trebuie sa fie impecabil, pana la aruncatul buchetului miresei. Alaturi de viitoarea mireasa, dar si de viitorul  mire, realizez inca de la inceput o poveste in care ei sunt protagonistii si cu care ei se vor identifica perfect in ziua nuntii.
Un element foarte important care influenteaza insa intreaga poveste si de care depind toate alegerile viitorilor miri este bugetul . Clientii propun, iar eu creionez cifrele la care se ridica pretentiile noastre. Conteaza sa avem o viziune de ansamblu a intregului eveniment inca de la primele intalniri de organizare a nuntii. O nunta frumoasa poate fi realizata atat intr-un buget restrans, cat si intr-un buget mai complex.

Dupa ce stabilim aspectele de baza ale nuntii, ne indreptam atentia catre salile de evenimente.

Va spuneam mai devreme ca difera interesele celor doi: wedding planner vs manager de locatie.

In timp ce wedding planner-ul trebuia sa aiba o viziune asupra intregii nunti, managerul se concentreaza strict pe ceea ce ofera locatia sa, pe avantajele pe care i le poate oferi miresei, mirelui astfel incat acestia sa fie fericiti si multumiti intr-o zi unica din viata lor.

Intre un wedding planner si managerul unei locatii trebuie sa existe o colaborare intensa intrucat locatia are un rol important in obtinerea rezultatului final pozitiv. In ceea ce ma priveste, sunt o norocoasa din acest punct de vedere pentru ca ma bucur de o deschidere prietenoasa din partea tuturor locatiilor din Bucuresti si, chiar si de prin tara! Datorita colaborarilor frumoase si a relatiilor interumane stabilite cu managerii salilor de evenimente, am reusit, impreuna, sa avem miri care au stralucit in ziua nuntii !

Ca o concluzie as spune ca interesul este acelasi, viziunea difera: totala (de ansamblu) sau doar partiala.

Da, exista diferente intre un wedding planner independent si un wedding planner al unei locatii: diferente de implicare, de responsabilitate, de coordonare, de participare activa alaturi de viitorii miri in intreg procesul de organizare al evenimentului!

Sfatul meu este ca, in functie de complexitatea evenimentului, de disponibilitatea timpului vostru, dar si de asteptarile pe care le aveti de la eveniment, sa luati hotararea daca veti incepe aventura organizarii nuntii singuri sau alaturi de un wedding planner independent.

Cheltuiala propriu-zisa pe care o presupune alegerea acestui prim serviciu de organizare a evenimentului este intotdeauna, printre cele mai mici cheltuieli  ale unui eveniment tip nunta in raport cu toate celelalte costuri , insa de cele mai multe ori este cea mai utila si mai indicata alegere!

In ceea ce ma priveste, evenimentele reusite ma recomanda, iar alaturi de mine, mirii vor fi invitati ai propriului eveniment, bucurandu-se de un moment unic din viata lor!

Daca v-am convins ca veti scapa de multe griji si apeland la serviciile unui wedding planner va veti folosi bugetul in mod eficient, va invit pe site-ul meu pentru alinavreju-events.ro >>>>

Numele tau: Adresa de e-mail:
Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului
Articol - Cine iti organizeaza nunta Wedding Plannerul sau managerul restaurantului
Exista vreo diferenta intre Wedding Planner sau Managerul salii de evenimente
restaurant - ballroom - saloane - cazare - nunta - botez - organizare evenimente

restaurantebucuresti  .RO 

Informatii despre restaurante din Bucuresti, ballroom, saloane de evenimente, cafenele si pub-uri. Cele mai bune oferte pentru nunti, botezuri si alte evenimente!
Pentru inscrieri în portal și relații cu clienții vă rugăm să ne contactați la:
telefon: | e-mail:office@restaurantebucuresti.ro